Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Ottoman Eethuis Bilzen. Meer weten? Ontdek meer
Guy
26 jun 2026 om 18:57
food tastes nice but it arrived 1h late and is almost cold
Francine
24 jun 2026 om 18:47
Alles prima
Willems
21 jun 2026 om 22:51
lekker gegeten , vriendelijke bezorger , 1 blikje ice tea was kapot , bezorger heeft het terug mee genomen , bedankt voor de aangeboden oplossing bij volgende bestelling
Benno
21 jun 2026 om 16:47
goed verpakt en het was heerlijk
Saskia-Björn
13 jun 2026 om 8:59
Was super lekker en enorme vriendelijke levering iedereen tevreden
Remco
12 jun 2026 om 23:58
Rijst wast niet lekker
Willems
12 jun 2026 om 21:28
LEKKER , SNEL , VRIENDELIJK , BEDANKT
Véronique
8 jun 2026 om 20:07
het eten was lekker en het was snel hier
Priscilla
7 jun 2026 om 19:49
Bedankt! Vriendelijk en lekker
Willems
1 jun 2026 om 23:16
heel, lekkere pasta , vriendelijk en snel , bedankt
Jack
29 mei 2026 om 22:28
meer dan uur gewacht. ik ga naar buiten om sigaret te roken en er ligt een zakje met koude meuk voor mijn deur. triest hoor.
niet aanbellen, en waarom geef ik dan een telefoon nummer op, want ook die is niet afgegaan.
zeer triest